zaterdag 27 januari 2007

Ik ben er!

Pfff.. Nou ik zit al sinds maandag in m'n flat, maar ik heb nog geen tv en geen internet en daarbij ben ik de enige in het grote huis die er woont (terwijl er 6 flats zijn..) dus ik zit nog enigzins geisoleerd..Maar gelukkig is m'n moeder de woensdag t/m vrijdag geweest en daarnaast is Paul er veel als ie niet moet werken, dus ik ben niet eenzaam :)
Ben heel erg blij met m'n flat, alles is brandnieuw, ik ben de eerste die erin woont (vandaar ook dat ik geen tv heb, omdat de antenne nog niet goed is aangesloten en de man die dat moet doen komt maar steeds niet opdagen 8-)).
M'n moeder heeft wel foto's genomen, maar die staan natuurlijk in Nederland op de computer en aangezien ik nu in een internetcafe zit, kan ik niets laten zien.. Ik heb gelukkig wel de rest van m'n spullen allemaal gekocht nu, alles voor in de keuken en in de woonkamer (tv gratis gekregen van een collega van Paul.. jammer dat ik nog niets kan ontvangen..), m'n slaapkamer en de badkamer.. Gelukkig ook een buspas gekocht, dus ik kan nu alle dagen van de maand lekker bussen overal naartoe.. Vooral het centrum is erg leuk om te winkelen (de winkels zijn ook open op zondag jeeee), maar het is er wel druk! Ik ga zo even de stad in lopen en kijken welke route ik moet nemen naar m'n stage, die ik maandag begin!

Ik heb nog meer te vertellen, maar m'n tijd is bijna op, dus dat komt maandag wel als ik op m'n stage ben, dan heb ik tensminste constant internet ;)

Speak to you later! xx

2 opmerkingen:

antoinnet zei

haaa chilliee!! een gratiz tv! :D *die het niet doet*
Maar.. winkels open op zondag! Dat willik ook!
en mag ik je even helpen herinnere dat het maandag is, dus dat ik wacht op nog een verhaaltje!
kusje voor mn zusje!
nazuhh

Anoniem zei

Klinkt goed, nieuw huisje :)